Archoil AR2820 Professional Engine Flush – to koncentrat profesjonalnego preparatu czyszczącego układy smarowania w szczególności silników spalinowych czterosuwowych benzynowych i wysokoprężnych.
AR2820 to silny produkt czyszczący, który już w 10-15 minut pozwala przywrócić kompresję silnika usuwając nagromadzone szkodliwe depozyty z układu smarowania.
AR2820 przedłuża okres przydatności świeżego oleju zalanego do czystego silnika.
AR2820 jest rekomendowany do szybkiego i bezpiecznego przygotowania układu smarowania przed użyciem modyfikatora tarcia serii Archoil AR9000.
AR2820 skutecznie i bezpiecznie czyści także wszelkie układy smarowania przekładni w tym automatycznych i ręcznych skrzyń biegów.
AR2820 nie jest substancją łatwopalną.
Nie stosować AR2820 do czyszczenia przekładni wyposażonych w otwarte mechanizmy ograniczonego poślizgu (Limited Slip / LS) oraz CVT.
Zalety i korzyści:
- Silna, skuteczna, bezpieczna technologia czyszcząca silniki i przekładnie z nagarów, laków, gum
- Przywraca kompresję silnika utraconą w wyniku nagromadzenia depozytów
- Przedłuża żywotność oleju
- Nie uszkadza wewnętrznych elementów silników/przekładni ani uszczelnień
- Bezpieczny w stosowaniu w pojazdach wyposażonych w konwertery katalityczne, filtry cząstek stałych (DPF), turbosprężarki, mokre sprzęgła
Instrukcja stosowania:
Doprowadzić silnik i przekładnię do roboczej temperatury pracy. Wyłączyć silnik.
Dodać AR2820 do oleju układu smarowania. 1 butelka 250ml wystarcza na:
- 4 do 8 litrów oleju silnikowego (także 4T z mokrym sprzęgłem)
- 4 do 8 litrów oleju przekładniowego (skrzynie biegów, dyferencjały)
- 7 do 10 litrów płynu ATF automatycznej skrzyni biegów
Po dodaniu do oleju silnikowego/przekładniowego należy uruchomić silnik na 10-15 minut od czasu do czasu na postoju delikatnie podwyższając obroty silnika (nie przekraczając 1500 obr./min), aby ułatwić cyrkulację środka czyszczącego w układzie smarowania i zmieniać przełożenia jeśli preparat dodano do oleju skrzyni biegów.
Po zakończeniu płukania należy bezzwłocznie i dokładnie spuścić stary olej. Przed zalaniem świeżego oleju należy wymienić filtr oleju silnikowego i ewentualnie zewnętrzny filtr płynu ATF na nowy.