Syntetyczny, FULL SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Zastosowanie:
Olej silnikowy klasy performance, wykorzystujący technologię NANODRIVE
(Low Friction Technology) oraz estry syntetyczne, do silników
wymagających oleju o specyfikacji ACEA A3/B4 oraz A3/B3 5w40, głównie
europejskich i azjatyckich mocnych samochodów, w tym: AMG, Aston Martin,
BMW, Ferrari, GM (Opel, Vauxhall, Saab) Lamborghini, Maserati, Mercedes
Benz, Nissan Sport, Porsche, Renault Sport.
Przeznaczenie:
ACEA A3/B4, ACEA A3/B3, API SN, SM, SL, CF,
BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, Chrysler MS 10725, GM-LL-B-025,
GM-LL-A-025, MB 229.5, MB 229.3, MB 229.1, MB 226.5, Porsche A40, PSA
B71 2296, RN0700 / RN0710, VW 502 00 / 505 00, AMG, Aston Martin,
Ferrari, Lamborghini, Maserati, Nissan Sport, Renault Sport, Saab, marki
azjatyckie.
Cechy i korzyści:
–
wyższa moc i moment obrotowy dzięki wielokrotnie nagradzanej
technologii niskiego tarcia NANODRIVE oraz estrów syntetycznych,
wykorzystywanych do tej pory w profesjonalnych olejach do Motorsportu
– wydłużona żywotność części oraz niższa temperatura pracy dzięki natychmiastowemu smarowaniu – technologia NANODRIVE
–
olej idealny na eventy typu „track day”: zapewnia maksymalną ochronę
i osiągi, a jednocześnie spełnia normy OEM, także pod kątem długości
interwałów wymiany przy użytkowaniu w normalnych warunkach
– formulacja FULL SAPS w połączeniu z technologią NANODRIVE zapewnia wyjątkową ochronę silnika.
–
wyższa lepkość gwarantuje stabilny film olejowy i smarowanie w całym
zakresie obrotów, w skrajnych warunkach, w tym także podczas „track day”
Parametry:
Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,854
Lepkość kinematyczna przy 100 C:…13,8 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C:…84 cSt
Indeks lepkości:…169
Temperatura krzepnięcia:… -45 C
Temperatura zapłonu:…220 C
TBN:…10 mg KOH / g
HTHS:…3,7 mPa s
O technologii NANODRIVE:
– technologia Nanodrive redukuje straty wynikające z tarcia w silniku, skrzyni biegów, układzie paliwowym
– niskie tarcie skutkuje obniżeniem zużycia paliwa
– niskie tarcie wydłuża żywotność części ruchomych w silniku, zwłaszcza chwilę po rozruchu
– redukcja kosztów utrzymania pojazdu: niższe zużycie paliwa oraz dłuższa żywotność