Olej silnikowy klasy performance, wykorzystujący technologię
NANODRIVE (Low Friction Technology) oraz estry syntetyczne, do silników
wymagających oleju o specyfikacji ACEA C3 5w30. Rekomendowany do
samochodów grupy VW, w tym Bentley, Lamborghini, Seat, Skoda i Porsche a
także BMW i Mercedes Benz. Następca oleju 7877 Millers Oils EE Longlife
5w30.
Fully synthetic, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Zastosowanie:
Olej
silnikowy klasy performance, wykorzystujący technologię NANODRIVE (Low
Friction Technology) oraz estry syntetyczne, do silników wymagających
oleju o specyfikacji ACEA C3 5w30. Rekomendowany do samochodów grupy VW,
w tym Bentley, Lamborghini, Seat, Skoda i Porsche a także BMW i
Mercedes Benz.
Przeznaczenie:
ACEA C3, API SN, SM,
SL, BMW Longlife-04, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3, MB 229.51, MB
229.31, Porsche C30, VW 504 00 / 507 00, VW 506 00 / 506 01, VW 503 00 /
503 01, VW 502 00 / 505 01, VW 502 00 / 505 00, VW 500 00 / 501 01,
Audi, Bentley, Lamborghini, Seat, Skoda, marki azjatyckie. Millers Oils
rekomenduje ten olej tam, gdzie wymagany jest olej GM dexos 2.
Cechy i korzyści:
- wyższa
moc i moment obrotowy dzięki wielokrotnie nagradzanej technologii
niskiego tarcia NANODRIVE oraz estrów syntetycznych, wykorzystywanych do
tej pory w profesjonalnych olejach do Motorsportu - wydłużona żywotność części oraz niższa temperatura pracy dzięki natychmiastowemu smarowaniu – technologia NANODRIVE
- olej
idealny na eventy typu „track day”: zapewnia maksymalną ochronę i
osiągi, a jednocześnie spełnia normy OEM, także pod kątem długości
interwałów wymiany przy użytkowaniu w normalnych warunkach - najnowsza
technologia MID SAPS chroni zarówno silnik, jak i układy oczyszczania
spalin, w tym filtry DPF i GPF, katalizatory SCR, zapewnia kontrolowany
poziom sadzy oraz ochronę środowiska
Parametry:
- Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,849
- Lepkość kinematyczna przy 100 C:…11,6 cSt
- Lepkość kinematyczna przy 40 C:…68 cSt
- Indeks lepkości:…166
- Temperatura krzepnięcia:… -45 C
- Temperatura zapłonu:…225 C
- TBN:…8 mg KOH / g
- HTHS:…3,5 mPa s