Fully synthetic, do silników benzynowych oraz hybrydowych.
Zastosowanie:
Olej silnikowy klasy premium do silników benzynowych, wykorzystujący
technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology), do silników
wymagających oleju o lepkości 5w30, chroniącego przed zjawiskiem LSPI
(przedwczesny zapłon przy niskich prędkościach obrotowych silnika), oraz
chroniącego łańcuch rozrządu przed zużyciem. Idealny do samochodów Opel
/ Vauxhall oraz producentów azjatyckich, w tym Lexus, Nissan, Suzuki,
Toyota.
Charakterystyka:
API SP, SP – RC, GM dexos 1 gen 2, ILSAC GF-6A
Przeznaczenie:
API SN PLUS RC, SN PLUS, SN RC, SN, Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1,
Ford WSS-M2C-961-A1, Ford WSS-M2C-946-B1, Ford WSS-M2C-946-A, Ford
WSS-M2C-929-A, GM dexos 1 gen 1, GM 60694M, GM 4718M, ILSAC GF-5, ILSAC
GF-4, marki azjatyckie.
Cechy i korzyści:
- olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic
Fluid Technology) zapewnia lepszy przepływ oleju przy zimnym starcie,
natychmiast chroniąc kluczowe komponenty silnika, od początku każdej
podróży - olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic
Fluid Technology) maksymalizuje stabilność lepkościową przy wysokich
temperaturach. To redukuje tempo zużywania się silnika, dając
jednocześnie znakomitą ochronę elementów silnika, takich jak np. tłoki,
pierścienie, łańcuch rozrządu, panewki, popychacze zaworowe - DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową natychmiastową
ochronę w wysokich i niskich temperaturach, jednocześnie zmniejszając
zużycie paliwa i emisję spalin. - olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic
Fluid Technology) zapewnia ochronę przed LSPI (przedwczesny zapłon przy
niskich prędkościach obrotowych silnika) oraz wyjątkową ochronę
turbosprężarki, nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach. - olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic
Fluid Technology) został specjalnie opracowany do stosowania także we
wszystkich układach hybrydowych, w tym w typowych pojazdach hybrydowych z
samoczynnym ładowaniem (HEV) jak i hybrydowych pojazdach typu plug-in
(PHEV). - olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic
Fluid Technology) jest kompatybilny z biopaliwami, zapewnia wyjątkową
wydajność i ochronę przed osadami, szlamem i zużyciem silnika
Parametry:
Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml: 0,845
Lepkość kinematyczna przy 100 C: 10,7 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C: 62 cSt
Indeks lepkości: 164
Temperatura krzepnięcia: -42 C
Temperatura zapłonu: 225 C
TBN: 8 mg KOH / g
HTHS: 2,9 mPa s
Kod produktu: 8099
Pojemność: 5L
Pojęcia:
SAPS – popioł siarczanowy (SA), fosfor (P) i siark (S) – poziom popiołów
(FULL – wysoki, MID – średni, LOW – niski). Poziom SAPS wynika
bezpośrednio z norm ACEA / OEM, DFT – Dynamic Fluid Technology, OEM –
Original Equipment Manufacturer – producent podzespołu na fabryczny
montaż (producent pojazdu)