MILLERS XF PREMIUM C2 0W30 grupa PSA 1L 7997

62,99  z VAT

Brak w magazynie

MILLERS XF PREMIUM C2 0W30 7997

Fully synthetic, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.

Zastosowanie:
Olej silnikowy klasy premium wykorzystujący technologię Millers Oils DFT
(Dynamic Fluid Technology) do silników wymagających oleju C2 o lepkości
0w30, przede wszystkim samochodów grupy PSA, w tym Peugeot, Citroen,
DS.

Charakterystyka:
ACEA C2, PSA B71-2312

Przeznaczenie:
API SN, Chrysler MS 90047, Chrysler MS 13340, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1, Peugeot, Citroen, DS
Millers Oils rekomenduje ten olej tam, gdzie wymagany jest olej BMW Longlife 12 FE.

Cechy i korzyści:

  • olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic
    Fluid Technology) zapewnia lepszy przepływ oleju przy zimnym starcie,
    natychmiast chroniąc kluczowe komponenty silnika, od początku każdej
    podróży
  • DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową czystość silnika,
    niższe zużycie paliwa, emisję spalin, oraz potencjał dłuższego interwału
    wymiany
  • DFT (Dynamic Fluid Technology) uzupełnia i wzmacnia właściwości
    technologii MID SAPS chroniącej układy oczyszczania spalin, takie jak:
    filtry cząstek stałych, katalizatory (SCR) / AdBlue, dbając o kontrolę
    sadzy, a tym samym środowisko.
  • DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową natychmiastową
    ochronę w wysokich i niskich temperaturach, jednocześnie zmniejszając
    zużycie paliwa i emisję spalin.
  • olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic
    Fluid Technology) zapewnia ochronę przed LSPI (przedwczesny zapłon przy
    niskich prędkościach obrotowych silnika) oraz wyjątkową ochronę
    turbosprężarki, nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach.
  • olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic
    Fluid Technology) został specjalnie opracowany do stosowania także we
    wszystkich układach hybrydowych, w tym w typowych pojazdach hybrydowych z
    samoczynnym ładowaniem (HEV) jak i hybrydowych pojazdach typu plug-in
    (PHEV).

Parametry:
Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml: 0,846
Lepkość kinematyczna przy 100 C: 9,9 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C: 54 cSt
Indeks lepkości: 172
Temperatura krzepnięcia: -45 C
Temperatura zapłonu: 230 C
TBN: 7 mg KOH / g
HTHS: 2,9 mPa s

Pojęcia:
SAPS – popioł siarczanowy (SA), fosfor (P) i siark (S) – poziom popiołów
(FULL – wysoki, MID – średni, LOW – niski). Poziom SAPS wynika
bezpośrednio z norm ACEA / OEM, DFT – Dynamic Fluid Technology, OEM –
Original Equipment Manufacturer – producent podzespołu na fabryczny
montaż (producent pojazdu)

Pojemność: 1L

Informacje dodatkowe

Waga 1 kg