RAVENOL olej silnikowy VMP SAE 5W30 USVO 4L
252,00  z VAT Dodaj do koszyka

RAVENOL olej silnikowy VMP SAE 5W30 USVO 4L

252,00  z VAT

Na stanie

RAVENOL VMP SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni
syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i
sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla,
również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Technologia
USVO® pozwala zachować bardzo wysoką stabilność lepkości oleju. Nie
jest obarczona wadami polimerowych preparatów polepszających lepkości, a
jednocześnie ma ich wszystkie zalety. Olej lepiej chroni silnik,
zwiększa i zachowuje jego wydajność, optymalizuje jego czystość, a także
rzadziej wymaga wymiany. Technologia USVO® gwarantuje brak strat
lepkości w całym okresie między wymianami oleju, a także wyróżnia się
doskonałą stabilnością oksydacyjną. Jednocześnie umożliwia szybszy
dopływ i wcześniejsze smarowanie części ruchomych silnika, zmniejszając
ich zużycie cierne, narastanie zanieczyszczeń i ogranicza spadek
wydajności. Do zastosowania we wszystkich warunkach eksploatacji w
pojazdach dostawczych i osobowych. Zmniejsza opory pracy, zużycie
mechaniczne i zużycie paliwa. Dzięki specjalnej formulacji olejów
bazowych ma wysoki wskaźnik lepkości i zapewnia doskonałe właściwości
rozruchu zimnego silnika oraz pozwala na wydłużone okresy między
wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Opracowany dla
silników spełniających normy EURO VI, EURO V i Euro IV.
Wydłuża trwałość
filtra cząstek stałych (DPF) oraz katalizatora trójdrożnego (TWC)
poprzez ograniczenie ilości cząstek popiołotwórczych w spalinach.

Wskazówki dotyczące zastosowania:

Opracowany w celu oszczędności paliwa w silnikach Euro VI, V i IV o
normalnych i wydłużonych okresach wymiany oleju (możliwe do 50.000km lub
2 lata). Znakomicie nadaje się do zastosowania zgodnie z wieloma
najnowszymi wymaganiami OEM.

Właściwości:

  • oszczędność paliwa podczas eksploatacji przy częściowym i pełnym obciążeniu
  • MID SAPS = zredukowany popiół siarczanowy, fosfor i siarka
  • znakomita ochrona przed zużyciem i wysoki wskaźnik lepkości,
    zapewniają długą żywotność silnika również w warunkach jazdy z dużą
    prędkością
  • doskonała charakterystyka rozruchu zimnego silnika, również w niskich temperaturach poniżej -25oC
  • bezpieczny film smarny przy wysokich temperaturach eksploatacyjnych
  • niska skłonność do odparowywania, przez to znikome zużycie oleju
  • brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach
  • neutralność w stosunku do materiałów uszczelniających
  • wydłużone okresy wymiany oleju chronią zasoby naturalne
Klasa jakości:

  • ACEA C3
  • API SN
Aprobaty/specyfikacje:

  • BMW 83 21 0 398 507, 83 21 0 398 508, Longlife-04
  • MB 229.51, MB (A 000 989 89 01 10), 229.31
  • VW 504 00, 507 00
  • VW G 052 195 M2, G 052 195 M4, G 052 195 M6
  • Audi G 052 195 M2, G 052 195 M4, G 052 195 M6, Motorsport V31 748 026
  • Fiat 9.55535-S1
  • Chrysler MS-11106
  • Porsche C30
Pojemność: 4L

Informacje dodatkowe

Waga 4 kg