XADO ATOMEX TOTAL FLUSH PŁUKANKA Z REWITALIZANTEM NA PIERŚCIENIE 250ML XA 40613
Oczyściciel układu smarowania silnika z efektem oczyszczenia pierścieni tłokowych. Zawiera rewitalizant.
Czyści układ smarowania silnika do poziomu czystości technicznej;
Rozkoksowuje i przywraca swobodę ruchu zapieczonym pierścieniom tłokowym;
Uniwersalny – do wszystkich typów silników a w tym z turbosprężarką;
Dzięki rewitalizantowi ustanawia zapas ochrony silnika.
Wymiana
oleju bez wcześniejszego przemycia układu smarowania, prowadzi do
uszczuplenia myjących i osłonowych właściwości świeżego oleju a tym
samym do skrócenia okresu użytkowania. Rozwiązanie: przemycie układu
smarowania przed wymianą oleju.
Korzystanie
z paliw bez gwarancji jakości, praca silnika w ciężkich warunkach
(codzienne krótkie jazdy, jazda w mieście „start/stop, długa praca
silnika na biegu jałowym w korkach, przegrzanie silnika) prowadzą do
zapieczenia pierścieni tłokowych i obniżenia ich swobody ruchu.
Rezultatem jest wzrost zużycia oleju, podwyższone dymienie, spadek mocy.
Rozwiązanie: uwolnienie pierścieni tłokowych.
Wraz ze spuszczanym olejem uchodzą drobniutkie cząstki starte z powierzchni pracy silnika.
Rozwiązanie: Rewitalizant wychwytuje starty pył metalowy i wprowadza je w warstwę budowanego pokrycia metalowo-ceramicznego.
Dzięki specjalnym właściwościom:
Bezpiecznie
i dokładnie oczyszcza z wszelkich rodzajów zanieczyszczeń układ
smarowania silnika, zabezpieczając techniczną czystość;Uwalnia z laków,
koksów i smoły pierścienie i ich kanały w tłokach;Oczyszcza zapieczone
pierścienie uszczelniające i zgarniające przywracając swobodę
ruchu;Oczyszcza system wentylacji karteru;Likwiduje efekt zaklejania
zaworowych regulatorów hydraulicznych;Uniwersalny w stosowaniu – silniki
benzynowe, LPG, Diesla, specjalnie przetestowany na silnikach
z turbosprężarką.
Dzięki rewitalizantowi:
Bezpośrednio
podczas płukania układu smarowania, formuje na trących się
powierzchniach pokrycie przeciwzużyciowe.Magazynuje rezerwę własności
przeciw zużyciu, eliminuje powstanie możliwych defektów na
powierzchniach tarcia podczas dalszej eksploatacji silnika.