Jest przeznaczony dla smarowania z remontem węzłów i mechanizmów,
pracujących w warunkach wysokich obciążeń. Formuje na powierzchniach par
tarcia ceramiczno-metalowe pokrycie: detale powiększają swoją objętość,
odbudowują początkową geometrię. Przedłuża czas eksploatacji 2–3 razy.
Opatentowana formuła tego współczesnego smaru polega na współdziałaniu
rewitalizanta XADO i dodatków EP (Extreme Pressure).
Szybko likwiduje zużycie.
Niweluje 50%-owe zużycie.
Przedłuża czas eksploatacji węzłów.
Likwiduje rysy i mikropęknięcia.
Zmniejsza szum i wibrację.
Usuwa powierzchniowe defekty i ślady korozji.
Wytrzymuje wysokie szybkości obrotowe.
Dawkowanie
Przy
wykorzystaniu smarownicy. Wcisnąć smar w węzeł przez smarowniczkę do
jego pojawienia się w szczelinach smarowanego połączenia.
Przy wykorzystaniu smaru w pojemniku aerosolowym. Rozpylić na detal smarowaną, uprzednio trzeba oczyścić go od zanieczyszczeń.
Przy ręcznym napełnieniu. Napełnić smarem 1 swobodnej objętości łożyska (węzła), poprzednio trzeba usunąć stary smar.
– Smar jest szczególnie efektywnym dla ochrony łożysk przed zużyciem (do 10 000 obrotów/min).
– Dla węzłów, potrzebujących periodycznego smarowania dalej stosować smar XADO OCHRONNA.
– Jest kompatybilny z samochodowymi i przemysłowymi smarami litowymi wszelkich typów, miesza się z nimi w dowolnych proporcjach.