Producenci
Czas i koszt dostawy

 Sposoby dostawy 

 W sklepie internetowym www.LepszeAuto.pl możliwy jest wybór następujących sposobów dostawy:

  • Przesyłka kurierska realizowana przez przewoźnika DPD oraz InPost
  • Paczkomaty InPost realizowany przez InPost
  • Odbiór osobisty towaru w sklepie stacjonarnym pod następującym adresem: ul. Kościelna 9, 05-090 Raszyn

 Dostawy realizowane są na terenie Polski. 

 Czas dostarczenia przesyłki 

 Zamówienia realizowane są w terminie jednego do dwóch dni roboczych.

W tym czasie sklep internetowy księguje dokonaną płatność, kompletuje zamówienie oraz przygotowuje paczkę do wysyłki.

O wysyłce towaru lub możliwości osobistego jego odbioru kupujący zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie.

Po opuszczeniu magazynu dostawa realizowana jest w następnym dniu roboczym.

Przewoźnik DHL dostarcza przesyłki od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00.

Odbiór osobisty przesyłki możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 18:00 oraz soboty w godzinach od 10:00 do 14:00 - serdecznie zapraszamy!

Koszty dostawy przesyłek kurierskich i Paczkomatów InPost

Cennik:

  • Inpost Paczkomaty - 9,00 zł
  • Inpost Kurier - 14,00 zł, Pobranie 17,00 zł
  • Kurier DPD - 14,00 zł, Pobranie 17,00 zł
  • Odbiór osobisty - 0,00 zł

Koszt dostawy towaru do kupującego pokrywa sklep internetowy.

Koszty przesyłki zawierają transport towaru oraz jego spakowanie.

W przypadku zwrotu towaru do sklepu internetowego, koszt przesyłki pokrywa kupujący.

W przypadku wyboru płatności gotówką za pobraniem, kupujący jest obciążony dodatkowym kosztem w wysokości 17,00 zł (brutto), płatnym przewoźnikowi.

Wybierając opcję odbioru osobistego zamówienia z naszego sklepu stacjonarnego przy ul. Kościelnej 9, 05-090 Raszyn kupujący nie ponosi żadnych kosztów dostarczenia przesyłki. 

Nieudane doręczenie przesyłki kurierskiej

Przewoźnik będzie próbował dostarczyć zamówienie dwukrotnie.

Po dwóch nieudanych próbach dostarczenia zamówienia zostanie ono odesłane do sklepu internetowego. 

Uszkodzenie przesyłki 

W przypadku wykrycia naruszenia przesyłki przed jej wydaniem, kupujący powinien postępować zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym przede wszystkim zażądać od przewoźnika protokolarnego ustalenia stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody.

Kupujący powinien niezwłocznie powiadomić sklep internetowy o każdym przypadku naruszenia przesyłki e- mailem na adres biuro@lepszeauto.pl

Odbiór osobisty towaru 

Wydanie towaru następuje wyłącznie do rąk kupującego albo osoby uprawnionej do odbioru towaru w jego imieniu.

Przy odbiorze towaru niezbędne jest podanie numeru zamówienia.

Przy osobistym odbiorze towaru jest możliwość płatności kartą jak też gotówką, nie dotyczy to zamówień wcześniej opłaconych.

Zwroty

Zwrotu możesz dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia, wraz z dowodem zakupu, przesyłając produkty na nasz adres:

LepszeAuto.pl
Ul. Kościelna 9
05-090 Raszyn
tel. 534-534-801

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl