Producenci
Zwroty i reklamacje

Zasady zwrotów

I. Reklamacje i zwroty.

1. Wszystkie oferowane w Sklepie produkty są fabrycznie nowe, spełniają unijne wymagania dotyczące bezpieczeństwa CE, posiadają aktualną homologację, są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 

2. Reklamacji podlega towar niezgodny z umową, na podstawie przepisów ustawy z dnia 27.07.2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176).

3. Reklamacje dotyczące niezgodności towaru z umową, należy składać pisemnie na adres e-mail: biuro@lepszeauto.pl. O sposobie załatwienia reklamacji Klient zostanie poinformowany e-mailem. Klient jest zobowiązany do dostarczenia reklamowanego produktu wraz z dowodem zakupu i zgłoszeniem reklamacyjnym. Wzór zgłoszenia reklamacyjnego przesyłamy na życzenie.

4. W przypadku uznania reklamacji, Sklep, po konsultacjach z Klientem, dostarczy mu naprawiony lub wymieniony na wolny od wad towar, na koszt Sklepu. Jeżeli Klient wyrazi życzenie, lub wymiana czy naprawa nie będą możliwe, Klient otrzyma należność za zwrócony towar wraz z poniesionymi kosztami wysyłki i kosztami dostarczenia wadliwego produktu do sklepu, przelewem na wskazane w Zgłoszeniu reklamacyjnym konto bankowe .

5. Konsument (osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej) może w ciągu 14 dni, licząc od daty doręczenia przesyłki, zrezygnować z zakupionego towaru, odstępując od umowy kupna i zwrócić zakupiony towar do sprzedawcy. Zakupiony towar przez Przedsiębiorcę (na fakturę) nie podlega zwrotowi.

6. O fakcie podjęcia decyzji o zwrocie towaru Klient powinien poinformować sprzedającego pisemnie na adres: Lepsze Auto ul. Kościelna 9 05-090 Raszyn lub drogą mailową na adres: biuro@lepszeauto.pl . Następnie prosimy o zapakowanie zwracanego produktu z sposób gwarantujący jego bezpieczną przesyłkę . Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

7. W przypadku odstąpienia od umowy kupna koszt wysyłki zwrotnej pokrywa nabywca towaru. Należność, wynikająca z rezygnacji z zakupu, zostanie zwrócona nabywcy po otrzymaniu przesyłki zwrotnej. Rozliczenie nastąpi niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni, przelewem na wskazane przez Konsumenta konto bankowe.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl